Friday, June 7, 2013

okay tak ada sahabat??

olla!!!assalamualaikum...ari ni xalah banyak sangat ceritanya...just nak kongsi la pasal  "sahabat"..kadang-kadang memang la kawan tu ada kebaikannya..kita boleh kongsi cerita,gelak sama-sama...tapi kawan juga boleh buat kita menderita..setuju tak??mungkin setengah setuju..tapi ada kalanya kawan tu mendatangkan manfaat kepada kita..dulu aku ada seorang kawan yang baik sangat..dialah tempat aku luah perasaan,dialah tempat aku gelak..kadang-kadang masa aku sedih n tertekan sangat-sangat,aku jumpa dia then dia bagi aku semangat..tapi sekarang tak taw la dengan dia..memang berubah la..aku sedar aku ni bukanya kawan yang baik sangat tapi kalau lah dia taw perasaan aku sekarang cam ne..nak kata aku ni ade perasaan kat dia pun x....eh,tolong la..dia bukan citerasa aku..memang aku dengan dia kawan baik DULU..tapi tak la sampai ada perasaan ke ape..tolong la...aku tak taw kenapa dia jadi camtu..mungkin bosan dengan aku kot..tapi ada yang nasihat kat aku dia cakap..'kadang2 kite kena terima perubahan seseorang sebab semua manusia akan berubah cumanya tak tahu bila"..n dia suh aku terima kawan aku tu seadanya..aku fikir memang betul apa yang dia cakap..aku pun tak nafikan..so,sekarang aku mesti terima kawan aku tu...walau ape pun yang terjadi dia tetap kawan aku...

No comments:

Post a Comment