Friday, July 20, 2012

kenapa?


Kenapa?
Kenapa?
Aku masih fikirkannya..
Kenapa?
Aku masih ingin mendekatinya..
Kenapa?
Setiap kali aku melihatnya,aku ingin mengatakan sesuatu..
Tapi…
Ini menyakitkan..
Sangat menyakitkan..
Hatiku penuh penderitaan..
Penuh kesedihan..
Penuh dengan air mata..
Melihat dirinya..
Hatiku bagai penuh dengan duri yang sangat tajam..
Kenapa aku tidak boleh melupakannya?
Kenapa?
Adakah ini nafsu semata-mata?
Kata orang,jika kita menyintai seseorang itu kerana wajahnya..
Itu hanyalah nafsu semata-mata..
Jika kita menyintai seseorang itu kerana kebaikannya..
Itu kerana kita simpati dengannya..
Tpi..
Kalau kita menyintainya tapi kita tidak tahu kenapa..
Itu bermakna kita benar-benar menyintainya..
Itulah perkara yang bermain di fikiranku..
Kerana..
Aku menyintainya tapi aku tidak tahu kenapa…
Sudah ramai lelaki yang mendekatiku..
Tapi fikiranku hanya padanya..
Kenapa?
Ya ALLAH,
Bantulah hambaMu ini..

No comments:

Post a Comment